با کیفیت ترین پنجره دوجداره قم و ایران کجاست؟
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
با کیفیت ترین پنجره دوجداره قم و ایران کجاست؟
سه شنبه 24 آبان 1401 ساعت 12:29 | بازدید : 79 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

با کیفیت ترین پنجره دوجداره قم و ایران کجاست؟

پنجره دوجداره پنجره ای است که عایق صوتی و عایق حرارتی می باشد. این پنجره ها از شیشه های دو یا سه جداره تشکیل شده اند و بین شیشه ها با گاز آرگون پر می شوند. این گاز باعث می شود ضریب انتقال صدا کمتر شود و همچنین باعث کاهش انتقال حرارت می گردد. همچنین جنس فریم این پنجره ها از upvc می باشد که به آن ها پروفیل گفته می شود. پروفیل ها دارای کیفیت ها و برند های مختلف می باشند که این تفاوت ها باعث تغییر هزینه ساخت این نوع از درب و ها و پنجره ها می گردند. پروفیل های پنجره در نگاه اول در تمامی مدل ها شاید به نظر یکی باشد اما از نظر ساختار متفاوت می باشد بیشترین پروفیل مورد استفاده برای پنجره دوجداره پروفیل یو پی وی سی و همچنین پروفیل آلومینیوم می باشد البته این آلومینیوم با آن آلومینیومی که قبلا استفاده شده است متفاوت می باشد چرا که ساختار تشکیل دهنده آن به گونه ای تغییر کرده است که مزیت هایی بسیاری به آن اضافه شده است . قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی دو تا سه برابر گران تر از پروفیل یو پی وی سی می باشد . در مقایسه پنجره آلومینیومی نسبت به پروفیل یو پی وی سی می توان گفت که از نظر مقاومت ، زیبایی این پنجره ها نسبت به پنجره های یو پی وی سی برتری دارند.

قیمت پنجره دوجداره قم

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 11
:: بازدید ماه : 219
:: بازدید سال : 464
:: بازدید کلی : 464